تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد

مهریه و تمکین زن

در اینجا ذکر دو نکته حائز اهمیت است:

 اول اینکه اگر زن تنها یکبار تمکین نماید دیگر نمی تواند از حق حبس استفاده کند و دوم اینکه در صورت تقسیط مهریه از جانب دادگاه و پرداخت اولین بخش از اقساط مقرر شده، زن موظف به تمکین می گردد.

 در غیر این صورت از حق دریافت نفقه در مدت زمان عدم تمکین محروم شده. هرچند حق او بر مطالبه نصف مهریه همچنان محفوظ است.

باید در پایان به این نکته اشاره نمود که در صورت بروز مسئله فوق، مرد حق ازدواج مجدد را بدون کسب اجازه از همسر اول خود به دست خواهد آورد. هر چند این مسئله نیز نمی تواند خللی به حق دریافت مهریه زن وارد نماید و مرد همچنان موظف به پرداخت آن خواهد بود.

ارتباط با وکیل  نفقه

دعاوی خانوادگی امروزه گریبانگیر بسیاری از خانواده ها شده است و در این میان به دلیل عدم آگاهی بانوان از حق و حقوق خود و عدم توانایی بر نحوه مطالبه آنها سبب گشته تا در بسیاری از این دعاوی خانوادگی  حقوق زوجه بالاخص حقوق مالی زوجه پایمان و نادیده انگشاته شود.

قطعا بهترین و هوشمندانه ترین راه کسب مهارت  و اطلاعات حقوقی برای مطالبه حق و حقوق خود ارتباط با وکیل  و کسب مشاوره حقوقی لازم در زمینه های مختلف حقوقی اعم از مهریه و نفقه می باشد .

وکیل خانواده گروه حقوقی عدل جویان نظر به بیش از 10سال فعالیت تخصصی در زمینه دعاوی خانوادگی و موفقیت در اکثریت پرونده های خود آماده پیگیری پرونده خانواده شما اعم از مطالبه مهریه و نفقه و حضانت و... و همچنین ارائه برترین و سودمند ترین مشاوره حقوقی می باشد.

برای ارتباط با وکلای متهد و متخصص عدل جویان با شماره 02144386581 تماس حاصل فرماید و مشاوره حقوقی رایگان دریافت نماید در ضمن می تواند به صورت حضوری به آدرس صادقیه ، فلکه دوم صادقیه ، خیابان صادقیه جنوبی، پلاک 41 طبقه 4 مراجعه فرمایید . همچنین جهت مشاوره آنلاین نیز می توانید وارد سایت گروه حقوقی عدل جویان ، به آدرس اینترنتی https://adljooyan.com شده و از قسمت پرسش و پاسخ حقوقی جواب سوالات خود را به دست آورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.