تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تشریفات عروسی , تشریفات مجالس

تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد

عملکرد دزدگیر فروشگاهی

عملکرد دزدگیر فروشگاهی : Alarm D Store سه دسته است که ما به طور خلاصه توضیح خواهیم داد تا بدانیم که چگونه هر یک به صورت جداگانه کار می کند:
انواع آلارم فروشگاه


سیستم های گیت فروشگاهی RF


این هشدارها به دو شکل آنتن منفرد و جفت آنتن هستند. می خواهیم بدانیم که سیستم های جفت آنتن هستند. می خواهیم بدانیم که سیستم های دو آنتن از دو صفحه تشکیل شده اند ، به این ترتیب که فرستنده و برد گیرنده از هم جدا شده و به طور جداگانه کار می کنند اما در یک تک آنتن های صفحه فرستنده و برد گیرنده جداگانه هستند و جداگانه کار می کنند. آنتن های تکی که فرستنده فرستنده و برد فرستنده هستند هر دو یک صفحه هستند ، به عبارت دیگر تنها یک صفحه وجود دارد که هم کار فرستنده و هم فرستنده را انجام می دهد و در جفت آنتن ها عملکرد زنگ به شرح زیر است :  برچسب محصول بین دو صفحه و روی فرستنده قرار می گیرد. یک سری موج را به فرستنده ضربه می زند و می فرستد و برچسب ارسال شده را تشخیص می دهد و البته عملکرد دو آنتن بسیار بهتر است.

عملکرد دزدگیر فروشگاهی

عملکرد هشدار فروشگاه

از دروازه فروشگاه تک آنتن RF باید برای مواردی مانند مواردی استفاده شود که فضای ورودی کوچک باشد و برای نصب جفت آنتن کافی نیست اما برای درب های فروشگاه دوجداره باید از جفت آنتن ها استفاده شود و این نوع آلارم ها از این مزیت برخوردار هستند. بودن بودن این هزینه نیز کمتر از دیگر آلارم های سارق است.

 
سیستم های گیت فروشگاهی  EM

این سیستم ها از نوار فلزی ساخته شده اند که حاوی نیروی الکترومغناطیسی است و به کالاها و کارکردهای فروشگاه متصل شده است به گونه ای که با اشباع نوار فلزی با نیروی الکترومغناطیسی هنگام برچسب زدن این کالاها با برچسب آنتن ، باند فلزی اشباع و سیگنال می شود. سیمها به روش دیگری به فرستنده فرستاده می شوند و نوار فلزی توسط اسکنرها با استفاده از یک میدان مغناطیسی بزرگ غیرفعال می شود و دوباره فعال می شود.
سیستم های AM

این سیستم ها از امواج صوتی بهره می گیرند و عملکرد بهتری نسبت به دو سیستم قبلی دارند و همچنین سرعت بالایی دارند اما یکی از مشکلی که باعث می شود کمتر استفاده شود هزینه بالاست. این نوع زنگ فروشگاه AM یک آنتن است و اگر درب مغازه بزرگ است ، باید از آنتن کمکی استفاده شود. عملکرد این گیت این است که فرستنده فرکانس را به نبض امروزی با پالس ارسال می کند و سپس برچسب ها به فرستنده پاسخ می دهند. یکی از فواید AM عملکرد قوی آن در برابر فلزات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.